lauantai 7. helmikuuta 2015

Ginny kertoo kaikenlaista

Hei kaikki ystäväiset!Ginny kertoilee itsestään tälläkertaa.Ja luultavasti piakkoin tilataan obitsu :):)
Nauttikaa kuvista :)


Ginny:Heipsan te siellä, minä olen Ginny kuten te kaikki se jo tiedätte.
 G:Pidän toosi paljon lumesta ja talvesta, mutta rakastan myös kesää.Entä te?
 "kipuaa alas ja istuu portaille"
G:Outoa, mutta minulla on jo ikävä pörriäisiä...
hepo hullu:Ai pistiäissistäkin?
 G:Mutta joo hei en minä kuitenkaan itikoista pidä!
 G:Metsässä ja lumessa kävely jotenkin rauhoittaa mukavasti, pidän puista.
hepo hullu:Vaihdoit sitte tuosta vaa aihetta.
 G:Eikö minun pitänyt selittää kaikki tällä kertaa?
hepohullu:No anteeksi "loukkaantunut"
 G:Maailma on kyllä niin kaunis paikka, paitsi kaatopaikka.
hepo hullu:Taas sinä vaihdoit aihetta!
 "ilme kertoo kaiken"
 G:Pidän musiikista, lempimusiikkiani on ...kaikki...?
 G:No mutta kumminkin tälläinen minä nyt vaan olen :)...ÄÄks "tippuu melkein aidalta"
Hei hei kaikki palleroiset nähdään seuraavassa postauksessa :):)
No mitäs piditte???



1 kommentti: