keskiviikko 2. syyskuuta 2015

Who is that?

Meh meh meh... Jassoo kuvatarinaa siis jatkjuu nyt, vihdoin! tästä pääsette edelliseen osaan jos se on unohtunut. Öömp nää tekstit ei oo vieläkään mun juttu eikä mun pitäis valittaa sitä joten kävisikö että löpistäis lisää myöhemmin?

  PicFic:Menneisyyden salat



??:Viimein, olen etsinyt sinua jo pitkään, nyt vanhempasikaan eivät ole enää esteenä.
Ginny: *Leikkii omiaan*
??: *Kompastuu vahingossa oksaan* "Auhh!"
Ginny:??Mitä?Kuka?
Ginny:"Odotas hetki, tulitko sinä tuosta pusikosta?!"
??:"Ööh...anteeksi olin vain `läpikulku´ matk...."
Ginny:*Keskeyttää*"Onpas sinulla muuten hassun näköiset vaatteet hih...ja sinullahan on tietysi jano ja väsy. Tule minun luokseni yöksi ja hommataan sinulle hieman...öööh nykypäiväisempiä vaatteita."

??:Aina niin ystävällinen. *Hymyilee pienesti*"Ööh kiitos."

Ginny:"Mikä nimesi muuten on, minä olen Ginny."
??:Olen Regina."



Hehhee ja sellaista tänään :) Tosiaan Pullip Jaldet sieltä paketista tosiaan paljastui.Ihana malli omasta mielestäni. Paketin aukaisu kuvista tuli niin tärähtänrintä ja pimeitä etten niitä nyt julkaise, mutta kuvatarinan onnistuin tekemään. Nähdään siten ensi kerralla :)



5 kommenttia:

  1. Ooh reksupeksu ❤ (hohoo keksinpäs eeppisen lempinimen) ja Ginny on aina niin ihanan naiivi vaikka toisella taitaa olla vähän pahat mielessä. Nuo sun tekemät mekkoset on muuten aiks hienoi (ansaitset abloodit)

    VastaaPoista
  2. Jaldet on upea julkaisu, onnittelut uudesta neidistä :D
    -Kylläpäs Ginny osaa olla viekkaan näköinen, hyvin kuvattu!

    VastaaPoista
  3. Herranjumala. Minä taisin arvata neidin mallin :D Kehveli.

    Jaldet on tosiaan nättimys mallimus, tykkään kulmista hirveästi♥ Regina on juuri sopiva nimi♥

    Kuvatarina oli söpö♥ (Tämä sydämmien käyttö) , kuvakulmat oli kivoja ja nukkejen ilmeet oli myös kivaisia♥

    -Pussiahma-

    VastaaPoista
  4. Pullip Jaldet on minusta yksi kauneimmista Pullip malleista!♥ Neito on niin ihana! UNELMAA! ♥ Ginnyn vastakohta c":
    Sun molemmat neitoset on niin syötävän ihania. Onnea vielä kerran!
    Toivotaan lisää kuvia Reginasta x3 ❤

    VastaaPoista